Garantii

Populaarsed küsimused

Kuidas saame teid aidata?

Garantii / remont

Jah. Meie kliendid saavad kauba tootja poolt määratud garantii, samuti Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud garantii ostetud kaupadele. Garantiiperioodi arvestatakse alates põhjendavas dokumendis märgitud tehingu kuupäevast.

1. Ostu tõendavalt dokumendilt (arve-saateleht) 
2. Saates päring aadressile tugi@evidence.ee, märkides seadme mudeli ja seerianumbri.

Meie ettevõtte spetsialistid võivad teostada teie mittetöötavate seadmete diagnostikat ja remondihinnangu koostamist, samuti kvalifitseeritud remonti. Vajadusel taotletakse remondiks vajalikud varuosad tootjalt remonditööde teostamiseks.

Kaubad, mis:
1. Ei ole ostetud Evidence Network Eesti OÜ käest.
2. Ei ole sõlmitud lepingut kauba parandamiseks.

Remont teostatakse nii kiiresti kui võimalik. Tavapärane remont kestab 5-10 tööpäeva. Juhul, kui remonditav seade saadetakse tootjale, lepitakse kliendiga eraldi kokku tagasi saatmise aeg.

Jah. Meie ettevõttes remonditud seadmetele antakse garantii tehtud tööde ja vahetatud osade eest, mis on 6 (kuus) kuud alates seadme väljastamisest kliendile.

Ei. Kõik remonditööd tehakse Evidence Network Ltd. kontoris ja remonditöökojas, kasutades kontrollimiseks ja remondiks professionaalseid seadmeid ning kasutades tootja poolt määratud varuosi ja/või komponente.

Te saate kontrollida remondi staatust helistades tehnilisele toele või saates kiri aadressile tugi@evidence.ee

Evidence Network Eesti OÜ – müüja – annab kaubale garantii vastavalt tootja garantiitingimustele, alates arve väljastamise kuupäevast.

1. Müüja tagab:

  • Kauba paranduse – tasuta, defektsete komponentide asendamise laboritingimustes (Võrse 22, Tallinn, Eesti), samuti kliendinõustamise kogu garantiiperioodi vältel. Kõik päringud saab esitada e-posti teel (tugi@evidence.ee)

  • Tasuta nõustamine juhul, kui toote karbis puudus kasutusjuhend

  • Vigastatud seadmete vahetamine, kui tuvastatakse, et parandamine ei ole võimalik

2. Müüja võib garantiist keelduda järgmistel juhtudel:

  • Tuvastatakse kauba mehaaniline kahjustus;

  • Tuvastatakse tootel oleva plommi rikkumine;

  • Tuvastatakse loata remont;

  • Tuvastatakse, et kauba ühendamine ei vastanud juhistele;

  • Kahjustused on tekkinud loodusõnnetuste või loodusjõudude tõttu;

  • Kahjustused ebaõige ladustamise tagajärjel;

  • Kahjustused, mis on põhjustatud putukate, kahjulike või agressiivsete ainete või liigse niiskuse mõjust;

  • Kahjustused või vead, mis on tingitud seadme toite ebastabiilsest pingest

3. Müüja võib garantiist keelduda ka juhul, kui:

  • Vigastatud seade/toode toimetatakse kohale ostja kulul;

  • Toodet ei saa vahetada, kui korpus on kahjustatud;

  • Defekti kõrvaldamine toimub 10–20 tööpäeva jooksul. Kui tuleb tellida lisakomponente, lepitakse paranduse tähtaeg kokku eraldi;

  • Garantii ei kata kulumaterjale ega vahetatud osi ja/või remonditöid, kui tegemist on loomuliku kulumise, ebapiisava hoolduse või toote mittesihipärase kasutamisega.

Garantii vorm