KKK ja Tehniline Tugi

Populaarsed küsimused

Kuidas saame teid aidata?

Küsimused ettevõtte kohta

Evidence Network on üks suurimaid turvasüsteemide seadmete turustajaid ja hulgimüüjaid Baltikumis, samuti koolitus- ja nõustamiskeskus.

Meie spetsialiseerumine on:

> Videovalvesüsteemid;
> Läbipääsusüsteemid;
> Tulehäiresüsteemid;
> Turvasüsteemid, sissetungi häiresüsteemid;
> Häälsignalisatsioonisüsteemid;
> Integreeritud turvasüsteemid;
> Intercomid, fonosüsteemid;
> Akud ja toiteallikad;
> Kehatemperatuuri mõõtmise lahendused.

Meie aadress Eestis:
Võrse 22, 13418 TALLINN, Eesti
Tel: +372 6519 188
E-post: info@evidence.ee

Meie aadress Lätis:
Latgales 227, Riga, Läti, LV-1019
Telefon: +371 678-126-88
Faks: +371 678-121-07
E-mail : info@evidence.lv

Meie aadress Leedus:
Mindaugo 23-118, Vilnius, Leedu
Telefon: +370 698-41-666
E-mail : info@e-vidence.lt

 

E-R 8:30-17:30

Meie tooteid võivad osta nii ettevõtted kui ka eraisikud.

Kuna me oleme B2B (business to business) orienteeritud ettevõte, siis ainus makseviis, mida me toetame, on pangaülekanne. Meie ettevõte ei müü seadmeid sularaha, kontaktivabade maksekaartide või muude sarnaste makseviiside jaoks.

Vajad soovitusi?

Meie konsultandid leiavad teile parima lahenduse!

Professionaalne turvasüsteem

Kaitse oma vara täielikult – katusest vundamendini!

Meie äriklliendiportaalist leiate valiku erinevaid effektiivseid  turvasüsteeme.

Ära oota, kuni sissetungijad su koju sisenevad

Vaata meie videovalveseadmete valikut meie kliendiportaalis

Tehniline tugi

1. Kirjutage meie tehnilise toe ühtsele e-posti aadressile tugi@evidence.ee, mis on kättesaadav kõigile meie spetsialistidele. Teiega võtab ühendust üks tehnilise toe töötajatest.

1. Märkige masina mudel ja seerianumber;
2. Võimaluse korral määrake programmi versioon (Firmware);
3. Milline muu riistvara töötab selle seadmega?
4. Vea või probleemi üksikasjalik kirjeldus (foto koos ekraanipildiga vms.).

Jah, kuid kliendivisiidid on pigem erand kui tavapärane praktika. Oleme valmis pakkuma abi/koolitust ja konsultatsioone meie klientidele, kuid meie töötajad ei tegele süsteemide seadistamise või hooldamisega. See on meie klientide, paigaldajate, töö.

Jah, muidugi! Projekti teostamise käigus võivad kliendil tekkida küsimused, millele meie spetsialistid on valmis võimalikult täpselt vastama, et projekti lõpp oleks edukas näide teie ja meie ettevõtete koostööst!

Loomulikult! Kutsume ja julgustame teid võtma ühendust Evidence Network OÜ-ga juba projekti arendamise alguses! Meie müügispetsialistid ja tehnilise toe meeskond on alati valmis andma vajalikku teavet ja abi nii projekti planeerimise ja arendamise kui ka lõpliku riistvara konfigureerimise etapis.

Evidence Network Eesti OÜ ei tegele turvasüsteemide projekteerimisega.

Jah, muidugi!
Kooskõlastades kuupäeva ja kellaaja ning määratledes tehnilise ülesande ja/või nõutava lahenduse, koostavad meie spetsialistid tehnilise lahenduse mudeli ja esitlevad seda teile veebikohtumise kaudu, Evidence Network Eesti kontoris või teie ja/või teie kliendi ruumides.

Meie spetsialistid võivad pakkuda tehnilist tuge paigaldajatele, külastades objekte, kuid meie spetsialistid ei tegele süsteemide seadistamisega. Sellega peavad tegelema süsteemide paigaldajad/integreerijad.

Kui oled lõppklient, võta ühendust kaamera paigaldanud ettevõttega.

Kui oled lõppklient, aga entusiast, loe edasi ning järgi paigaldajale mõeldud punkte.

Kui oled paigaldaja/integreerija:

  1. Esmalt tuleks kontrollida kaamera toiteallikat.

  2. Kontrollida tuleks RJ-45 / BNC pistikute ja teiste ühenduste kvaliteeti.

  3. Kui võrguseadmed (nt lüliti, ruuter) on „hangunud“, tuleb need taaskäivitada.

  4. Taaskäivita kaamera, ühendades selle mõneks sekundiks vooluvõrgust lahti.

  5. Taasta kaamera tehase seadistused.

  6. Kui eeltoodud sammud ei ole probleemi lahendanud, palume esitada probleemi täpne kirjeldus, märkides seadme mudeli, seerianumbri ja tarkvara versiooni. Palun saatke kogu vajalik teave aadressile tugi@evidence.ee

  7. Järgige tehnilise toe poolt Teile saadud juhiseid.

Kui oled lõppklient, võta ühendust videosalvesti paigaldanud ettevõttega.

Kui oled lõppklient, aga entusiast, loe edasi ning järgi paigaldajale mõeldud punkte.

  1. Esmalt tuleks kontrollida videosalvesti toiteallikat.

  2. Kontrollida tuleks RJ-45 / BNC-liitmike ja teiste ühenduste kvaliteeti.

  3. Kui võrguseadmed (nt kommutaator, ruuter) on „hangunud“, tuleb need taaskäivitada.

  4. Taaskäivitage videosalvesti, ühendades see mõneks sekundiks vooluvõrgust lahti.

  5. Seadistage videosalvesti tehaseseadetele.

  6. Kui eeltoodud sammud ei ole probleemi lahendanud, palume esitada probleemi täpne kirjeldus, märkides seadme mudeli, seerianumbri ja tarkvaraversiooni. Palun saatke kogu vajalik teave aadressile tugi@evidence.ee

  7. Järgige saadud juhiseid.

Riistvara edukas konfigureerimine eeldab vastava tarkvaraversiooni kasutamist.
Riistvara konfigureerimisel pöörduge meie tehnilise toe poole elektrooniliselt aadressil tugi@evidence.ee, et saada üksikasjalikku teavet ning juurdepääsu programmi uusimatele versioonidele.

Tehnilise toe vorm